Explor Media
3 najčastejšie chyby, ktoré na Instagrame robíte (asi) aj vy
Viac ako 1,386 miliardy účtov. S týmto číslom je Instagram štvrtá najpoužívanejšia platforma na svete. Koľko z týchto účtov je ukážkových a koľko úplne hrozných? Za posledné roky som absolvoval už nespočetné množstvo konzultácií a prišiel som na to, že väčšina opakovala tie isté základné chyby, ktoré si teraz popíšeme.

Influenceri, živnostníci, malé aj veľké firmy, každý by určite chcel efektívne využiť silu Instagramu vo svoj prospech. A hlavne, každý by chcel milióny followerov. Ale ešte skôr ako prejdeme k rôznym stratégiám, ako ich získať, musíme si byť istý, že náš profil je na nových sledovateľov pripravený. V prvom rade teda musí byť profil “na úrovni”, až potom sa môžeme venovať stratégiám, ako naň dostať ľudí. A na záver sa môžeme venovať tomu, akým obsahom účet plniť a ako vďaka nemu vytvárať profit.
Profil treba optimalizovať
Hovorí sa, že prvý dojem je pomerne dôležitý, však? Určite to platí na Instagrame. Keď si otvorím váš profil, je to vaša vizitka, podľa ktorej sa rozhodnem, či vás budem sledovať. Dajte si preto záležať na tom a urobte všetko preto, aby sa ľudia rozhodli sledovať vás hneď, ako váš profil uvidia.
Medzi prvé a základné veci patrí:
Prečítajte si celý článok na Ecommerce Bridge teraz >>