• Explor Media

Ako využiť Instagram príbehy na promo Black Friday či vianočnej akcie

Už o pár dní je tu sviatok všetkých milovníkov zliav – Black Friday. Hneď po ňom prídu vianočné akcie a po nich novoročné výpredaje. Jednoducho obdobie, ktoré praje nielen kupujúcim, ale aj predávajúcim. Spôsobov, ako si z neho odniesť maximum je mnoho, v tomto článku si ukážeme príbehy na Instagrame. Konkrétne opíšem jednu stratégiu, ktorá zaručene pomôže každému biznisu urobiť krásne predaje.

Ako využiť Instagram príbehy na promo Black Friday či vianočnej akcie

Stratégia, ktorú si dnes predstavíme, je veľmi jednoduchá, rýchla, no najmä účinná. Týka sa len príbehov a dokáže ju pripraviť skutočne každý. Nepotrebujete byť majster Instagramu, nepotrebujete veľa času na prípravu a nepotrebujete ani ďalších ľudí (napríklad grafikov).


V tejto stratégii je veľmi dôležitá komunikácia s ľuďmi a čo je super je, že proces predaja obrátime. Teda váš follower vám povie, čo chce od vás kúpiť a vy mu to už len predáte. Celý proces sa skladá len z troch príbehov. Poďme si teraz predstaviť konkrétny postup.


Príbeh číslo 1


Prvý príbeh a prvá otázka, ktorú musíte pripraviť.


Prečítajte si celý článok na Ecommerce Bridge teraz >>