• Explor Media

E-mail marketing

Viac ako 3,9 miliárd e-mailových adries na celom svete nám poskytuje obrovské možnosti spojiť sa takouto cestou s potenciálnymi zákazníkmi.


Zatiaľ čo za Facebook alebo Google reklamy musíte stále platiť, poslať e-mailovú správu vás nemusí nič stáť. Preto je nesmierne dôležité budovať databázu vašich klientov a s ňou následne pracovať. Jedným klikom potom dokáže naraz osloviť tisíce ľudí a v priebehu pár hodín tak vytvoriť obrovské tržby.


Čo je to e-mail marketing?


Na prvý pohľad to vyzerá tak, že e-mail marketing je marketing, ktorý sa vykonáva prostredníctvom e-mailu. Úspešný e-mail marketing je ale aj o budovaní vzťahu.


Existuje veľa rôznych formátov a príležitostí na použitie e-mail marketingu. Tu je niekoľko osvedčených spôsobov:


Privítajte nových odberateľov. Najdôležitejší e-mail, ktorý môžete poslať, je uvítací e-mail. Je to zvyčajne prvý e-mail (alebo séria e-mailov), ktorý nový odberateľ dostane. E-maily na privítanie patria medzi najvýkonnejšie, pretože často dosahujú najvyššiu otvárateľnosť.


Umožnite ľuďom mať prehľad o novinkách. Tieto pravidelné e-maily poskytujú príležitosť zdieľať vaše týždenné, mesačné alebo dvojmesačné správy o vašej spoločnosti, vašom produkte alebo odvetví.


Navýšte predaj prostredníctvom špeciálnych ponúk. Pri spustení predaja alebo špeciálnej akcie je e-mailový marketing rýchly a efektívny spôsob komunikovania vašej najnovšej ponuky. Takéto e-maily môžete dokonca prispôsobiť pomocou zacielenia na správanie. Napríklad informujte zákazníkov, keď je v predaji produkt (alebo niečo podobné), ktorý sa im páči. Alebo pošlite svojim najlepším zákazníkom špeciálnu zľavu, aby ste sa im poďakovali za vernosť.


Využite špeciálne príležitosti. Mnoho značiek teraz posiela svojim odberateľom e-maily pri špeciálnych príležitostiach, ako sú narodeniny, výročia a podobne.


Zdá sa vám celý e-mail marketing komplikovaný alebo na to jednoducho nemáte čas? Nechajte to na nás. Viac informácií nájdete tu alebo nás kontaktujte tu.