top of page
  • Writer's pictureExplor Media

Facebook reklama - 1. časť

Reklamy na Facebooku sú veľmi efektívnym spôsobom, ako osloviť podrobne cielené publikum. Nastavenie reklamy sa vám môže zdať pomerne jednoduché, avšak čím presnejšie a profesionálnejšie bude, tým viac dokážete znížiť náklady na stanovený cieľ.



Poznajte svoj cieľ

Cieľ je prvá vec, ktorú musíte poznať. Facebook sa vás na váš cieľ pýta už hneď v prvom kroku, takže nie je potrebné to podrobne rozoberať. Nezabúdajte ale na váš cieľ pri vytváraní celej kampane a reklám.


Kto je váš ideálny klient

Otázka, s ktorou sa tak často stretávame, a pritom stále mnoho firiem ju nemá zodpovedanú. Vašich klientov ale potrebujete poznať do posledného detailu.Od základných demografických údajov, až po záľuby a koníčky. Vedeli ste, že Facebook zbiera a ukladá si na každého používateľa až 54 000 dát? Čím viac teda o svojich potenciálnych klientoch viete, tým presnejšie reklamu zacielite, a teda rozpočet budete míňať správnym smerom.


Rozpočet

Facebook je pre všetkých a v tom je skvelý. Či už je váš denný rozpočet 3 eurá alebo 3000 eur, Facebook nikoho nezvýhodňuje a váš rozpočet vždy rozumne použije, aby vám priniesol želané výsledky. Ideálne je teda všetky vaše reklamy najprv otestovať s nižším rozpočtom. Potom tie, ktoré majú neuspokojivé výsledky vypnete. Naopak pri tých úspešných môžete rozpočet neustále zvyšovať.


Ako má reklama vyzerať

Výber obrázka/ obrázkov/ videa a napísanie samotného textu sú nesmierne dôležité. Tieto veci totiž rozhodnú, či človek na vašu reklamu klikne. Obrázkom a textom ich k tomu teda musíte “donútiť”.


Predstavte si, ako ľudia denne skrolujú Facebook a vidia stovky príspevkov. Ten váš musí vytŕčať a okamžite upútať pozornosť. Na to máte väčšinou tak 1 sekundu. Reklama teda musí človeka hneď upútať/ zaujať a vyvolať v ňom záujem kliknúť.


Pravdou je, že práve Facebook reklama je momentálne jedna z najefektívnejších, a zároveň najlacnejších. Aj preto jej budeme venovať podrobnejšiu pozornosť v ďalších príspevkoch.


Chcete využiť silu Facebook reklamy, ale neviete ako na to? Nechajte to na nás. Viac o našich službách nájdete tu alebo nás kontaktujte tu.

bottom of page